dinsdag 17 november 2009

Scheidingsgenot: Anouk VS Remon

Credits: FaqMaster aka Mrs Bruja

Als een bekend stel gaat scheiden, is de media de lulligste niet en voorziet ons van alle onsmakelijke details die een breuk traditiegetrouw teweeg brengt.
Smullen maar, want zo lijkt van mening Nederlander het eigen huwelijk niet eens zo heel slecht meer.
Bovendien is het handig. Bij een scheiding kies je een kamp, dat hoort zo.
Scheiding van Gouden Kooi’s vleesgeworden GeenStijl forumganger Huub en zijn hockey trut Claire gaan uit elkaar: ik kies voor Claire, ondanks haar typische Wassenaarse persoonlijkheid die bij mij onmiddelijk asociale ram- en scheld-er-op-los neiging oproept.
Patricia Paay en jeuk oproepende Ken look a like Adam Curry: komop, natuurlijk ben ik dus voor Patricia! Al is het alleen al omdat ik niet begrijp dat Holland nog steeds niet door heeft wat een ongelofelijk uitgekookt, niets kunnende trut Micky Hogendijk is.
Maar toen!
Toen gingen Anouk en Postman zanger uit elkaar. Paniek! Want ik kan niet kiezen.
Kies ik voor Anouk? Behalve geweldige rock zangeres, ook moeder van 3 kids die het werkelijk nodig acht ons via haar twitter op de hoogte te stellen dat ze over 5 minuten uitgewoond gaat worden door haar 12 jarige, vers aangeschafte overgangs-knul? (en dit glunderend bevestigt in een later interview: ‘En het is ook echt gebeurt, hoor!’) Die elke aanleiding aangrijpt om haar ex te tonen hoe fantaaaaaastisch de seks is met haar vriendje? Die als een 16 jarige haastig een tattoo met de naam van haar toyboy aan laat brengen om vooral maar de hele wereld, maar met name haar ex, te bewijzen hoe vreselijk gelukkig ze nu is, hoe ont-zet-tend blij ze eigenlijk is dat hij haar in de steek heeft gelaten?
Hmz. Neuh. Fout, bedenk ik. Ik ben niet voor Anouk, besluit ik.
Nou, dan ben ik dus voor Remon Stotijn!
De Remon, die als een verongelijkt, klein verwend rot jongentje zit te emmeren over hoe lastig en zwaar dat toch allemaal is: partner en vader zijn. Hoe hinderlijk die kinderen toch niet zijn, want dat vraagt maar elke dag weer om eten, drinken, aandacht en structuur. Belachelijk dat zijn ex Anouk van hem, de getergde creatieve ziel, werkelijk verwachtte dat hij dat maar moest doen, dat gevader enzo.
Iedereen zal toch onmiddellijk toe moeten geven hoe zwaar het is; boodschappen halen en zo nu en dan de kinderen naar bed brengen.
Ik kies niet voor Remon. Remon is een lul. Een egocentrische Lul met een hoofdletter.

Ineens weet ik het! Ik kies voor de 3 kinderen. De kids, die over een jaar of wat via internet moeten aanschouwen hoe hun papa en mama, die ooit de sterren van de hemel vreeën toen zij werden gefabriceerd, zichzelf en hun ego’s zoveel malen belangrijker vonden dan hun, de producten van de liefde die er ooit was.

Oh…en voor iedereen, en dan met name media makers een goede luister tip!
Check deze track en luister vooral naar de tekst: deze rap is van Rosa Ana, de ex en baby mom van Unorthodox, Anouk’s vers aangeschafte vriendje.
Leuke knul Anouk, daar kun je vast van op aan!
BIG UP 2 Rosa Ana…Girl ull make it…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten